FAQ

Moet ik mij altijd registreren als ik online wil bestellen?
Als je de eerste keer winkelt in onze webshop moet je je registreren voor een persoonlijke account. Deze gegevens zijn uiteraard nodig zoals het afleveradres. Bij elk volgend bezoek volstaat het om je aan te melden met je eerder opgegeven email adres en paswoord.

 

Wat zijn de verzendkosten?
De bijdrage in de verzendkosten zijn als volgt:

Nederland € 4,95 (gratis boven €60,- excl btw)
België € 7,95
Duitsland € 7,95
Luxemburg € 12,-
Oostenrijk € 13,-
Frankrijk € 14,-
Verenigd Koninkrijk € 14,-
Denemarken € 14,-
Italië € 17,-
Zwitserland € 18,-
Spanje € 20,-
Slowakije € 20,-
Tjechië € 20,-

 

Enkel binnen Nederland worden bestellingen vanaf €60,- (excl. btw) gratis verstuurd.
De verzendkosten worden automatisch aangepast al naar gelang het subtotaal en het land van bezorging. Alle bestellingen worden verstuurd met PostNL.

Staat het land waar je wil laten bezorgen er niet bij? Stuur ons een mail met uw wensen of verzoek, we kunnen dan een persoonlijke pasklare oplossing bespreken.

 

Hoe lang duurt het tot ik mijn pakje ontvang?
Van zodra wij de betaling van je bestelling ontvangen hebben wordt je pakje verstuurd met PostNL.
PostNL hanteert de volgende bezorgtermijnen:

Wij houden je steeds op de hoogte van de status van je bestelling via e-mail. Bij verzending krijg je een e-mail met een unieke barcode van de transporteur die online kan gevolgd worden.

 

Wat als ik niet thuis ben als de postbode komt?
Indien u niet aanwezig bent op het tijdstip van aanbieding dan probeerd PostNL het standaard te bezorgen bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur op mijnpakket.postnl.nl aangeven waar u uw pakket bij de tweede poging wilt laten bezorgen. 

Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging en hebt u niets ingevuld in MijnPakket? Dan kunt u de zending ophalen bij de PostNL locatie bij u in de buurt. U hebt hiervoor drie weken de tijd.

 

Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
ja, maar gezien je toch van plan bent naar de winkel te komen raden we je aan daar ter plekke je keuze te maken, je hebt dan immers de mogelijkheid alles eerst te passen. Ook hebben we in de winkel een groter assortiment. Mocht je toch online je keuze willen maken en later afhalen, kun je tijdens het afrekenen kiezen voor de optie afhalen in winkel, er worden dan geen transportkosten in rekening gebracht. De betaal procedure is verder het zelfde voor online aankopen. Van zodra wij de betaling van je bestelling ontvangen hebben krijg je hiervan bericht via e-mail dat je paketje klaar ligt in de winkel. Voor locatie en openingstijden van onze winkel, zie link: onze winkel

 

Waarom kan ik niet betalen bij afhalen van mijn bestelling in de winkel?
gezien onze beperkte opslagruimte en scherpe inkoop hebben we hier de mogelijkheid niet voor, en het niet ophalen van bestellingen tegen te gaan.

 

Hoe kan ik betalen?

 

Kan ik mijn aankopen veilig online betalen?
Uiteraard! Betalingen via bancontact, Sofort en iDeal gebeuren via SISOW, een van de grotere online betalingsverwerkers die onder strenge toezicht staat van de banken.
Met behulp van geavanceerde SSL technologie worden transactiegegevens versleuteld tussen jouw pc en de bank en worden je gegevens veilig over het internet verstuurd. Dit gebeurt trouwens geheel buiten onze site. Het nummer van je kredietkaart wordt op geen enkel moment aan ons meegedeeld.

 

Wat als het aangekochte artikel me niet bevalt?
zonder opgave van reden kun je de bestelling terugsturen binnen de veertien dagen na ontvangst. De retourneringskosten zijn echter wel voor jouw rekening, en wij betalen het betaalde bedrag terug vanaf het moment wij de artikelen terug in ons bezit hebben. Uiteraard is belangrijk dat de artikelen niet beschadigd werden en in hun oorspronkelijke verpakking zitten. Gelieve eerst gebruik maken van de optie 'retourneren' onderaan deze site. zie ook "Algemene voorwaarden"

 

Is je vraag nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op via de contact form. Wij proberen je dan zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven.

© Hempie 2016.
Powered by Open Cart
logo_White_Cleanbits_sustainable_internet